Instagram

poniedziałek, 11 czerwca 2012

kolaż 6

Przeziębiłam się i cały dzień leżałam w łóżku, bo bolała mnie głowa. Ale jak już wstałam to zaczęłam wycinać, kleić, kleić, malować. I wyszło takie coś.

Napis - Osiągnąć sukces w mowieniu sobie: "Mam wiele do zrobienia, ale teraz pójdę na spacer" i będziesz szczęśliwa i świat będzie lepszy (czy jakoś tak)

Another collage which I made using mixed medias - paints, old newspapers and pictures. 
Meaning of French words: Achieve to tell yourself: "I have a lot to do, but I will go for a walk" it will make the world better." (or something like that, my French and my English are still so poor)


5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy ten kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolaże! Kiedyś robiłam kolażowe zakładki do książek, rany kiedy to było...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że pomimo choroby masz taką wenę! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie zachlapane kolaże ;)) bardzo fajnie tu u Ciebie, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...