Instagram

niedziela, 17 czerwca 2012

Retro

Odwiedziłam dziś targ staroci, gdzie znalazłam stoisko ze starymi pocztówkami. Przebierałam, przebierałam i wybrałam poniższe. Wyobraźcie sobie, że każda z nich pochodzi z 1913 roku.

Today I visited a flea market. I was looking for something inspiring for my weekly  photo chalenge on Tygodnik Fotograficzny blog. I found a stand with old postcards. Oh there was so many, it was really difficult for me to pick ones out. Finally I bought those ones. Can you imagine - there were sent in 1913 year!?

Aujourd'hui je suis allé au Marché de Place du Jeu de Balle. J'ai trouve un marchant, que vends des cartes postales. Je les a acheté. C’était très difficile les choisir, tous était très belles. Les cartes étaient envoyé en 1913, ils ont presque cent ans maintenant.





2 komentarze:

  1. Przepiękne! Szczególnie mi się te pierwsze trzy podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, zwłaszcza te z pozującymi parami :-)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...