Instagram

czwartek, 19 lipca 2012

Kolaż 12

Wczoraj w czasie klejenia poprzedniego kolaża, w kolorowej gazecie znalazłam zdanie, które zainspirowało mnie do poczynienia poniższego.Brzmi ono: Jestem tajemnicą dla samej siebie. Tym razem eksperymentowałam z wieloma technikami - użyłam farb do drewna, do tkanin, lakieru do paznokci i nowej farby, która powinna zasychać we wzorki. Wkleiłam obrazek z gazety, kawałki serwetek i skrawki papieru decoupage. Wszystko na darmowej reklamowej pocztówce. I tyle.

Yesterday when I was making the previous collage I found a sentence in the newspaper, which inspired me to make this collage. The text: I'm a mystery for myself. I used mixed techniques: paints for wood, for fabrics, nail polish, napkins, paper for decoupage.

Alors, hier en faisant le dernier collage, j'ai trouve cette sentence, et j'ai décidé l'utiliser tout suite. Le texte: je suis un mystère pour moi. J'ai use des techniques mixtes: peinture pour le bois, pour les tissus, vernis à ongles, serviettes, papier pour le découpage.

1 komentarz:

  1. I love your collage! Thankyou so much for leaving a comment on my blog. It is appreciated.

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...