Instagram

sobota, 5 stycznia 2013

Czytasz co?

Właśnie zrobiłam mały rachunek sumienia i policzyłam, ile w tym roku przeczytałam. Niestety nigdzie swoich książek tym razem nie zapisywałam, liczę więc, że coś mi umknęło i było tego więcej.

I've just counted how many book I read last year.
  1. Birthday present - Barbara Vine
  2. Café Europa: Life After Communism - Slavenka Drakulić
  3. Game of Thrones 2. - R. Martin
  4. Kapital Alatriste - Arturo Perez Reverte
  5. La forme de vie - Amelie Nothomb
  6. Merde, year in Paris - Stephen Clarke
  7. Moth Smoke: A Novel - Mohsin Hamid
  8. Revolutionary Road - Richard Yates
  9. Rhett Butler's People - Donald McCaig
  10. Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - Jonas Jonasson
  11. The Gargoyle - Andrew Davidson
  12. The God of Small Things - Arundhati Roy
  13. Trans – Manuela Gretkowska
  14. Witamy w piekle. Wyprawy do miejsc odradzanych przez biura podróży - Dom Joly

Głupio mi, że tylko tyle. Oby udało mi się w 2013 poprawić ten wynik chociaż o 50%.
It isn't a lot.. I hope this year I will be able to improve it. Reading more - it is one of my new year's resolution.

Cieszę się, że przeczytałam moją pierwszą książkę po francusku. (Na półce czeka już najnowsza tej autorki).
I'm really happy that I read my first book in French. (I already bought  the newest one of this author)

Dzięki Brukselskiemu Klubowi Wymieniaczy Książek, nie muszę się martwić o to, czy będę miała coś do czytania. Co miesiąc zaopatruję się w nowe pozycje. Jestem bardzo zadowolona, że na niego trafiłam.
Last year I found also The Brussels Bookswappers Club. Now I don't need to worry if I will have something to read. After every meeting I return home with a bag full of books :)
Next meeting is planned on 23rd of January. If you love books, you should take a part. It doesn't cost anything :)

Jakiś czas temu znalazłam kilka darmowych pocztówek dotyczących czytelnictwa. Napisy w trzech oficjalnych językach Belgii: A Wy, dlaczego czytacie? Bardzo spodobała mi się ta akcja i wszędzie, gdzie poszłam  tropiłam jej kartki.
Some time ago I found those ad-postcards. Text: And you, why do you read? 
I really like this cards idea so wherever I went I was looking for those postcards. 






A Wy, dlaczego czytacie? :) And you, why do you read?

Niedawno założyłam nowy blog - Czytasz co? - gdzie wklejam zdjęcia ludzi, którzy czytają książki w środkach transportu publicznego. (prywatnie choruję na pewien rodzaj upośledzenia, które każe mi zaglądać ludziom w okładki, teraz mogę to robić w blogowej sprawie ;) )
Miesiąc zajęło mi podejście do pierwszej osoby i spytanie, czy mogę zrobić zdjęcie. Teraz uważnie ślędzę czytelników :)

Lately I created another blog - Czytasz co? -where you can find pictures of people reading books in the public transport. (I always have to know what other people read.. now I have an excuse to ask).
It took me about one month to ask first person, if I can take a picture of her. Now it is much easier. Beware! maybe I will take a picture of you :)

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Mi udało się skonczyć tylko "Auslander" oraz kilka alergicznych ksiązek i do nauki jezyka. Aktualnie to jest piorytet i na resztę już mego czasu i chęci nie starcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten wynik jest i tak kilka razy wyższy od średniej! To naprawdę sporo.
    Fajny pomysł na bloga ze zdjęciami :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow napisy książkowe powalające... no u mnie z tym różnie są momenty kiedy połykam jedna za druga a potem dłuższa przerwa, zależy od innych obowiązków czasochłonnych. A na dodatek coś oczka mi szwankują :( Za to synuś czyta po 2,3 naraz i ubolewa nad stanem czytelnictwa młodzieży... zrobił w gimnazjum ranking i doznał szoku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pocztówki.
    Ja w 2012 przeczytałam 23książki, z czego 3 po angielsku.

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...