Instagram

niedziela, 27 stycznia 2013

Tydzień 1

Postanowiłam zachować dla potomności, co robiłam w danym tygodniu. Ciekawe, czy uda mi się zrobić choć kilka zdjęć, żeby mieć co wkleić.

I decided to post here every Sunday some pictures, which I took during the week. I hope I won't forget about it.

 W końcu kupiłam coś na wyprzedaży! Oprócz trzech książek do domu przywędrował kalendarz ścienny z obrazami Dalego i mały kalendarzyk z ilustracjami Pin-up girls.

Finally I bought something on Sales!!
 Zdałam kolejny egzamin z francuskiego! Na ostatnich zajęciach po rozdanych dyplomach zrobiliśmy małą imprezkę. Jedna z koleżanek miała urodziny :)

 I passed another French exam. This Tuesday I will start level 2,4 (which is the last level of B1). Last Thirsday we got our certificats and we had a little party (one of our collegues had birthday and she brought a cake and two bottles of Spanish wine).

W minioną środę odbyło się kolejne spotkanie Brukselskiego Klubu Wymieniaczy Książek. Oto i moje nowe skarby.
 On Wednesday evening you could find me in  Brussels Bookswappers Club. Those books I took home.
nie zażeramy się goframi przed witryną
This is what I found wandeling in the city.
Co dziś znalazłam na mieście.

2 komentarze:

  1. Gratuluję zdanego egzaminu! fajny miałaś tydzień, treściwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,to jestesmy na podobnym poziomie z franc!a gdzie chodzisz, bo ja na vub

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...