Instagram

niedziela, 10 marca 2013

7 Day PHOTO CHALLENGE {March} - Day 6

Na targach książek znalazłam trochę cytatów :) Moje pierwsze targi książek po francusku głównie spędziłam w wielkiej kolejce po autograf mojej ulubionej belgijskiej pisarki - Amelie Nothomb. Było warto :)

On Saturday I visited Brussels Book Fair and I found some quotations for you. It was my first even with French books, but mostly I was staying in the line to meet my favorite Belgian writer - Amelie Nothomb. Oh it was worth it!

 Steve Jobs na końcu wyjaśnił swoje teorie Gutenbergowi.

 Kiedy Alicja wróciła do Krainy Czarów, spotkałam Magritte'a. 


 Pewnego dnia Obama poprosił Harrego Pottera, aby zamienił swoich wrogów w żaby.

 Jamie Oliver nagle zdecydował by pichcić dla Szeherezady.

Don Quichotte dołączył do komisarza Maigreta, aby odnaleźć swojego  wiernego sługę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...