Instagram

niedziela, 17 marca 2013

Tydzień 8

Ten tydzień zaskoczył mnie już od poniedziałku. Zima zaskoczyła nie tylko drogowców, także kierowców, motorniczych i w zasadzie wszystkich mieszkańców. Miasto zablokowane. Karambole. Odwołany transport publiczny.
Nie poszłam do szkoły we wtorek, za to miałam okazję wrzucić nowe zdjęcia do mojego butiku

 Last week I was so happy. I thought, spring came. I couldn't be more wrong. This week was snowing so heavily and Belgians couldn't handle it! Trains and public transport didn't work. 
On Tuesday I couldn't go to school - my tram didn't appear. I had some time to put new items in my little shop.


W piątek odwiedziłam urząd dzielnicy Schaerbeek.  Akurat była wystawa poświęcona dzielnicowemu karnawałowi. Czekając na tramwaj, zobaczyłam autobus promujący Polskę!

On Friday I went to the Schaerbeek Commune. I took some pictures of their exhibition - costumes from the Schaerbeek's Crnival.
I saw a bus promoting tourism in my motherland :)

 
W sobotę natomiast odbył się na dzielnicy 84-ty pochód karnawałowy. Platformy, przebierańce, wesoła muzyka. Rzucano w nas cukierkami. W powietrzu latało confetti. 

On Saturday we admired the parade of 84thSchaerbeek's Carnival.  So many colours, so many costumes and participants! People were throwing sweets and confetti in the air.

 
Osiołek musi być -to symbol dzielnicy Schaerbeek. A skoro karnawał, to i wojna postu z karnawałem :)

A donkey is the simbol of Schaerbeek.

6 komentarzy:

  1. Witaj,

    Fajnie tu u Ciebie, będę zaglądać częściej i zapraszam po nominację:
    http://agnesssinafrica.blogspot.com/2013/03/wyroznienia-nominacje.html

    Pozdrawiam
    Agnesss

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolczyki z motywem folkowym są przecudowne Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolczyki! O tak, zima potrafi zaskoczyc! Ja dzielnie dotarlam do pracy, ale sceny byly dantejskie! Kiedys raz bylam na komunie na Schaerbeeku i bylam zauroczona wnetrzem! musze tam kiedys wrocic by cyknac fotki, zdaje sie to kiedys byl dworzec? o ile sie nie myle i czegos nie pomieszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie dzisiaj zima zaskoczyła tak, że nie byłam w stanie dojechać na zajęcia!
    Uwielbiam takie parady! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolczyki:) no i "nasz" autobus jaki fajny:) dzięki za udział w moi candy:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. It's very nice ^^ Especialy big bear:)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...