Instagram

wtorek, 9 kwietnia 2013

Postcard RU-1487530 (85)

Pocztówka z Sankt Petersburga, Rosji. Zdjęcie, pochodzące z 1900 roku,  przedstawia Newski Prospekt, główną ulicę Peterburga. Została ona zaplanowana przez cara Piotra Pierwszego Wielkegoi. Jej długość wynosi 4,5 kilometra - ale spacer!

Postcard from Saint Petersburg, Russia. The picture, taken in 1900, shows a part of the Nevsky Prospect - the main street of the city. The road was planned by the tsar Peter the Great.

La carte postale de Saint-Pétersbourg, la Russie. Vous pouvez voir la photo, que a ete faite en 1900, dont la perspective Nevski  - l’avenue principale de la ville. La roue a ete planifiée par Pierre le Grand.


6 komentarzy:

  1. Ależ ja bym chciała się tamtędy przespacerować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ciekawa, czy to jeszcze tak ładnie wygląda
      czy zupełnie nowocześnie, sklepowo i neonowo

      Usuń
    2. Mila, Kasiu, wypowiedzialyscie obie wlasnie to, co sama chcialam napisac :)
      Kasiu, zajrzyj tutaj jak bedziesz miala chwilke:
      http://kasianarozdrozach.blogspot.ch/2013/04/fotozabawa-ja-to-ja.html

      Usuń
  2. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d5/Night_Nevskiy_Flickr.jpg/330px-Night_Nevskiy_Flickr.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te Twoje pocztówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dokladnie Kasiu, dlatego nie znajdziesz juz kartek z Bozym Narodzeniem rowniez, wrzuce jutro krociutenka notke na ten temat, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...