Instagram

piątek, 17 maja 2013

Pocztówka na weekend 7

Przyszedł czas na wyrzucenie kalendarza na rok 2012 :P A, że był to pocztówkowy kalendarz - właśnie zyskałam 12 kartek z kotkami :)
Co myślicie na temat kalendarzy z pocztówkami? Czy je kupujecie? Bardzo je lubię, co miesiąc ogląda się ładny obrazek, który później można wyciąć i wysłać :)

I've got the postcard calendar for 2012 - now it's right time to cut all cards out. So I've just gained 12 new cute cards with cats :)
What do you think about postcard calendar? Do you find them useful? Do you buy them for yourself?

Wszystkie fotografie należą do wydawnictwa Rachelhale.
All postcrads were taken by Rachelhale publishing.









5 komentarzy:

  1. Słodkie te kotki :) Fajne są takie kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza się, szczególnie na wakacjach. Potem cały rok wspominam:) Bywają również edukacyjne. Za sprawą kalendarza piłkarskiego dowiedziałam się że Podolski, który gra w Arsenalu pochodzi z miasta "Gliwicze". A to wszystko od mojego jakże zdolnego w polskiej wymowie O. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty są boskie, a myśli na ich temat CAŁKOWICIE PRAWDZIWE:-) A kalendarze z pocztówkami jakoś zawsze trafiają mi się wyłącznie kwiatowe, nigdy nie przypolowałam kociastych, szkoda:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten akurat to prezent więc cieszyłam się z miłej niespodzianki :)

      Usuń
  4. Idealne rozwiązanie z tymi kalendarzami :) nie tracisz, tylko zyskujesz, tym bardziej, że te karteczki z kotkami są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...