Instagram

czwartek, 13 czerwca 2013

Liebster blog - kumulacja!


Ostatnimi czasy otrzymałam trzy wyróżnienia Liebster Blog. Cieszę się, że mój blog został zauważony.
Już biorę się za odpowiadanie na wasze pytania :)


Pierwsze wyróżnienie przyleciało do mnie od Frutinki


1. Jakie otrzymane pocztówki sprawiają Ci największą radość?
 Wszystkie adresowane do mnie, najlepiej wypisane.

2. Co ma dla Ciebie większe znaczenie - obrazek, który pocztówka przedstawia, czy to, co nadawca napisał?
I to i to. Cieszy mnie każda kartka szczególnie z nietypowego miejsca. Z zaciekawieniem czytam również to, co napisano do mnie. Każda kartka jest wyjątkowa, bo gdzieś tam daleko ktoś poświęcił mi czas i naskrobał kilka słow tylko do mnie :)

3. Na innych blogach pocztówkowych interesuje Cię zamieszczony wpis/opis, czy tylko wizerunek przedstawionych pocztówek?
Oczywiście zaczynam przeglądać blogi od obrazków. Ciekawa ilustracja zachęca do przeczytania opisu. Wolę jednak blogi, które zamieszczają opisy a nie same obrazki - do takiej strony chętnie wracam, takie też komentuję.

4. Czego nie lubisz przy wypisywaniu pocztówek?
Że często miejsce do wypisywania kończy mi się za wcześnie.. 

5. Do jakich osób lubisz najbardziej wysyłać pocztówki?
Do tych, którzy lubią pocztówki. Lubię sprawiać przyjemność osobom, które się ucieszą z kartki. Innym mogę kupić magnes na lodówkę :)

6. Poza pocztówkami, czym się interesujesz, co lubisz zrobić?
Czytam książki, podróżuję, fotografuję, gram w gry planszowe i tworzę biżuterię. 

7. Gdzie chciałbyś/chciałabyś wyjechać, jaki kraj zwiedzić, gdyby nie ograniczały Cię fundusze?
Wyjechałabym na podróż dookoła świata.

8. Jaka jest twoja ulubiona książka, do której często wracasz?
 W zaadzie poza lekturami nie wracałam do książek. Jest tyle pozycji do przeczytania!
 Kilkakrotnie przeczytałam książki o Wiedźminie.

9. Czy razem z Tobą mieszkają zwierzęta? Jeśli tak, to jakie?
Aktualnie mieszkam z półtorarocznym żółwiem żółtolicym Raphaelem von Smallhausenem i jego sługą rybką.

10. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać, a na dźwięk jakiej uciekasz?
Nie lubię disco-polo i techno. Nie wydaje mi się, że wysiedziałabym na imprezie z taką muzyką. Wolę dźwięki gitar, skrzypiec, perkusji i fortepianu. (gitara jak najbardziej może być elektryczna).

11. Co najbardziej Cię wzrusza?
Małe kotki, tęcza i zachody słońca. 
A wczoraj na przykład wzruszył mnie śpiący chłopiec w tramwaju. Chrapał tak głośno, że wszyscy pasażerowie się uśmiechali.

 
  

Dostałam również wyróżnienie od Agneskowej. Oto i jej pytania: 



      1. Jaki byłyby twoje wymarzone wakacje ? 
Nieskrępowana funduszami i hotelami jeździłabym gdzie mnie oczy poniosą.
2. Wolisz góry czy morze? 
Góry! Nad morzem nie wiem, co robić prócz czytania. W górach jest tyle do zobaczenia i do zdobycia :)
 3.  Do jakich krajów lubisz wysyłać pocztówki?
Tam, gdzie wiem, że kartka dojdzie. Lubię wysyłać do Polski, a co (chociaż pewności, czy kartkę adresat dostanie, nie mam).
4. Jaki rodzaj pocztówek jest twoim ulubionym? 
Lubię kartki z widoczkami, krajoznawcze. Nie pogardzę reprintami starych pocztówek. Zdjęcia retro, czarno-białe też chętnie zobaczę w kolekcji.
5. Twoja ulubiona pora roku ? 
Jesień - za feerię kolorów.
 6. Jak spędzasz swój wolny czas?
Głównie przeglądam blogi na komputerze. Czasem wypisuję kartki. (oraz patrz odpowiedzi wyżej).
7. Jakie są trzy twoje ulubione kolory ? 
Wszystkie kolory jesieni.
 8. Czy lubisz czytać książki ? Jak tak to jakie ? 
Najbardziej reportaż, fantastykę oraz literaturę współczesną.
 9. Jaką kuchnię lubisz najbardziej ? 
Śląską! Nic nie pobije rolady, klusek i modrej kapusty :D
10. Twoje motto jakim kierujesz się w życiu ? 
Niczego nie żałuję.
11.  Co sprawia ci największą radość? 
Znalezienie przesyłki adresowanej do mnie w skrzynce na listy :)
  

 



     Wczoraj wyróżnienie dostałam również od Edi . 
Oto i jej pytania:

1. Dlaczego prowadzisz bloga o takiej tematyce?
Ponieważ postanowiłam dzielić się tym, co sprawia mi przyjemność.
  2. Co najbardziej Ci się podoba w prowadzeniu bloga?
Możliwość poznania wielu ciekawych osób. 
 3. Czego nie lubisz w blogowaniu?
Że zabiera to ogromną ilość czasu - im więcej blogów chcesz odwiedzić, tym dłużej na komputerze siedzisz. Bezsensem byłoby tylko pisanie, bez odwiedzania innych. Prawda? 
 4. Jakie blogi najczęściej czytasz?
Blogi ludzi, którzy podzielają moje zainteresowania. 
5. Jakie filmy najbardziej lubisz?
Takie, po których chce się rozmawiać. 
 6. Jakie książki czytasz?
Który do mnie "zawołają" : tu jestem, weź mnie proszę, nie pożałujesz! 
 7. Twój sposób na nudę.
Tworzenie czegoś z niczego 
8. Jakie miejsce w Polsce chciałbyś/abyś odwiedzić?
Nigdy nie byłam na Mazurach ani  w Bieszczadach. 
9. Jakie zwierzęta najbardziej lubisz?
Koty :) 
 10. Ciekawe miejsce, które polecasz odwiedzić. 
Wszystkim polecam wycieszkę w Pieniny. Spływ Dunajcem. Lody w Szczawnicy. Słuchanie śpiewu góralów w Krościeńku na Dunajcem. Widok z Trzech Koron. 
11. Co chciałbyś zmienić w moim blogu?

 Nic nie zmieniaj. Po prostu bloguj :)







-------------
Za wszystkie nominacje jeszcze raz dziękuję, nikogo jednak nie nominuję i przerywam tymczasem łańcuszek. Do przeczytania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...