Instagram

środa, 5 czerwca 2013

Postcard CZ-259313 (89)

Pocztówka z Kolina, Czech. Czarno-biały akt autorstwa czechosłowackiego fotografa Tarasa Kuščinskij'skiego przedstawia modelkę Danę Vasatkovą Pitchon. Zdjęcie jest częścią serii Chci, co znaczy Ja chcę.
Inne zdjęcia Tarasa, można znaleźć na blogu Dany. Eksmodelka nie mieszka już w Czechach, żegluje z mężem gdzieś na Bahamach, gdzie sprzedaje swoje fotografie i grafiki.

Postcard from Kolin, Czech Republic. Black&white act was made by Czechoslovakian photographer Tarasa Kuščinskij in 1972. You can see his beautiful model Dana Vasatkova Pitchon. The picture is a part of the series called Chci, which means I want.Other Taras's pictures you can find on Dana's blog.


6 komentarzy:

  1. Kobiety lubią pocztówki z nagimi kobietami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę odpowiedać tylko za siebie - lubię wszystkie ładne pocztówki :)
      na początku się zdziwiłam, że dostałam akt, ale dużą frajdę sprawiło mi szukanie informacji na temat jego autora i modelki :)

      Usuń
  2. Bardzo zmyslowa ta postac! Wreszcie mamy sloneczko w Bxl :) scisKAM kASiULKa!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ładna pocztówka. Bardzo fajne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i zapraszam do mojego bloga po odbiór wyróżnienia :)
    http://kartinkifrutinki.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...