Instagram

środa, 17 lipca 2013

Summer Sales - Fashion

Wybrałam się pooglądać przeceny, odwiedziłam H&M i wróciłam z książką. Ciężkim ponad 700 stronicowym albumem poświęconym reklamom mody w XX wieku.

Książka w Taschenie kosztuje około 15 euro, za moją zapłaciłam 1(aktualnie żałuję, że nie kupiłam wszystkich).. Jeszcze nie biegniecie do najbliższego sklepu?



Każda strona to jakby kartka z kalendarza - z jednej strony widoczne jest zdjęcie reklamowe, z drugiej widnieje data, podany jest solenizant oraz ciekawy cytat dotyczący mody.

Poniżej dwie reklamy - jedna jeansów, druga kapeluszy.



Powodzenia w łapaniu książkowej okazji :)

2 komentarze:

  1. Świetna! Zrób konkurs jakiś i spraw żebym ją wygrała:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego w Polszy w H&M nie sprzedają książek za 4 zł :P

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...