Instagram

niedziela, 17 listopada 2013

Tydzień 42 & 43

Tydzień temu nie miałam czasu strzelać zdjęć. Zeszłą niedzielę zostałam zaproszona do znajomych. Spróbowałam swoich pierwszych ozorków.  Zagraliśmy w Kolejkę. Nie obyło się bez pokazywania zdjęć z epoki. Taki piękny zachód słońca zwiastował pogorszenie pogody i przymrozki.

Lately I didn't have much time to take and post pictures. So this time - two weeks in one.
Last Sunday I visited friends. I tried my first calf tongue in tomato sauce. We're playing Polish board game "Kolejka" about staying in a line to the shop (during the communism era). Everyone was really interested with old pictures from that time.  
Such a nice sunset was a sign of bad and cold weather.
W tym tygodniu pierwszy raz zrobiłam naszyjnik z trykotowej koszulki. Po kliknięciu w zdjęcie - możecie zobaczyć mój tutorial.

Another' first time' week - I made my first necklace from old t-shirt. (If you will click on the picture - you can find a tutorial).
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=599318746770577&set=a.595598723809246.1073741827.183262885042834&type=1&theater
Moja dzielnica usiana jest różnymi mozaikami. Lubię je znajdować.
W sobotę pojechałam do Leuven, gdzie odwiedziłam ichniejsze muzeum miejskie. Akurat trwała wystawa flamndzkiego Rafaela - Michela Coxcie'go (w kąciku dla dzieci można było jedną z jego prac pokolorować na tablecie).

In my neighborhood I can find a lot of different mosaics. 
Last Saturday I spent in Leuven, where I visited the M museum. We could see an exhibition of Michel Coxcie (they say he was Flemish Rafael). In the kids corner we could color on the tablet, one of his pieces.


A poza tym od środy jestem właścicielką tabletu graficznego i codziennie się nim bawię.

On Wednesday I bought a second hand tablet and I'm learning how to use it.

W czwartek można mnie było spotkać w muzeum BOZar, gdzie byłam przewodniczką dla osób niewidomych. Niestety nie mam żadnego zdjęcia :(
Enhanced by Zemanta

2 komentarze:

  1. Ten ozor wyglada jak bylby swiezouciety, czerwony sosik, haha ;)
    Tez bardzo lubie mozaiki, a takim tabletem rowniez bym nie pogardzila ;)
    Swietny pomysl na naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejka rządzi :) Naszyjnik świetny!

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...