Instagram

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Tydzień 45 & 46

Na szczęście znalazłam aparat.
W pierwszy weekend grudnia muzeum Afryki w Tervuren zostało otwarte po raz ostatni dla zwiedzających. Znów będzie można je zwiedzić, po skończonych renowacjach, w 2017 roku.
Obchodziłam Dni Śląska w Brukseli.

 Miałam okację zobaczyć dwa filmy - "Wałęsę, człowiek z nadziei" wyświetlony w Parlamencie Europejskim i "Piąta pora roku" dawno żaden z filmów nie rozbawił całej widowni.
 Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą W Turtlewings, miejscu mojego wolontariatu, zorganizowano rodzinne spotkanie świąteczne. Można było wraz z dziećmi wykonać kilka ozdób choinkowych, pokoloroać ogromne żarówki, albo zaprojektować i stworzyć swój własny znaczek.
Z kolorowych kartonowych tubek, zrobiłam mój pierwszy recyclingowy kalendarz adwentowy.
 A tu ja wybijająca przypinki.
 Wieczorem, po zmroku, ratusz na Grand Place zostaje podświetlony. Wraz z wesołą muzyką zmieniają się kolorowe światełka. Otwarto kiermasz świąteczny.


1 komentarz:

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...