Instagram

niedziela, 15 grudnia 2013

Tydzień 47

Poniedziałkowe cappuccino z koleżanką. Ostatni kurs niderlandzkiego w tym roku. Tym razem zajęcia o wysyłaniu kartek na święta.
 W czwartek byłam przewodniczką w muzeum Art & marges podczas ostatniego Nocturnes w tym roku. Poniżej zdjęcia makatek Lenki Zelenovic (pół Słowenki - pół Serbki) komentujące jej życie i świat wokół niej oraz manekin Michaela Guerry z Europaliów dotyczących Chin.


Z dziećmi w środę tworzyliśmy bałwanki i śnieżne aranżacje. Takiego oto kotka spotkałam przy oknie szkoły baletowej.


2 komentarze:

  1. Aż musiałam sprawdzić, czy niderlandzki to to samo co holenderski. Czasami dostawałam pocztówki pisane w tym języku i z moją, jako taką, znajomością niemieckiego udało mi się je zrozumieć, co było dla mnie niezwykłe :D
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cappucino było z bitą śmietaną?

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...