Instagram

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tydzień 63

Te dwa tygodnie tak szybko zleciały, że nim się obejrzałam już był kwiecień. 
26 kwietnia poprowadziłam warsztaty w Recircle center. Pokazywałam, jak tkać z papieru. Tydzień później wzięłam udział w spotkaniu z nauczycielami (opowiadaliśmy im o centrum Turtlewings i idei przyświecającej temu miejscu.

Drugiego kwietnia w Muzeum Kostiumów i Koronek (Musee de costume et de la Dentelle) odbył się wernisaż wystawy ubiorów z lat 30 ubiegłego wieku. Oczywiście nie omieszkałam skorzystać z możliwości strzelenia sobie retro fotki. Najważniejszym (a może najdroższym) eksponatem była suknia Chanel obszyta milionem złotych cekinów (zdjęcie z muzealnej ulotki).

Z muzeum popędziłam na inny wernisaż. Tym razem polskiej artystki - Justyny Kuklo. Jej obrazy można podziwiać do końca tygodnia w Lord Byron Art Cafe znajdującej się na rue des chartreux 8.
Wśród przybyłych gości była JoBee, piosenkarka, która aktualnie bierze udział w turnieju Voice of Poland. W niedzielę 19 kwietnia zostanie wyemitowany odcinek z jej udziałem. A tutaj poprzednie nagranie. Kibicujmy!
I dostałam zaproszenie na otwarcie wystawy Agnieszki Gajewskiej.
A oto zdjęcie z parku koło domu. Zakazane jest tu jeżdzenie na rowerze, na hulajnodze i wrotkach. Nikt jednak zakazu nie przestrzega. No i dobrze!


W sobotę razem z koleżanką z kursu i jej znajomymi pojechaliśmy do Antwerpii bić rekord Guinessa. W jednej z dzielnic próbowano zebrać jak największą ilość osób, które będą rozmawiać po niderlandzku między sobą. Rekordu nie ma, ale zabawa była przednia. (Zaznaczyłam się strzałką)

Pictures source: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.814473305246665.1073741831.769284016432261&type=1

Spacer po Antwerpii. Oczywiście nie omieszkałam odwiedzić MoMade Cupcakes.  Tym razem wybrałam orzech makadamia z nadzieniem jabłkowym.
 
Przemierzając uliczki, zgubiłam się, ale za to znalazłam muzeum sztuk pięknych.
A wczoraj można mnie było spotkać na Swap Party, gdzie sprzedawałam swoją biżuterię.

A jak tam wasz tydzień?

1 komentarz:

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...