Instagram

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Tydzień 65

Z małym poślizgiem, przychodzę z kolażem zdjęć z zeszłego tygodnia.
Przygotowania do Świąt Wielkanocnych pełną parą. Nawet na lotnisku wystawiono jajo do pomalowania.

 Pierwszy raz przyleciałam do Wrocławia. Miałam okazję zwiedzić miasto.

A na tym niebieskim mostku - zakochani wieszają kłódeczki (obok można zakupić zamek, gdyby się swojego nie miało).

A potem szwędając się wokół rynku - szukałyśmy krasnali.


  
 
A w domu? Słodkie lenistwo :)



2 komentarze:

  1. Słyszałam, ze Wrocła to piekne miasto, ale jeszcze nie miałam okazji je zwiedzić.
    Fajne to jajco na lotnisku ;)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilekroć wspominam moją pierwszą wizytę we Wrocławiu pojawia się uśmiech na mojej twarzy- niesamowite miasto!

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...