Instagram

czwartek, 10 lipca 2014

Akcja - pocztówka z wakacji

Dla wielu z nas zaczęły się już wakacje. Czas wyjazdów, rozjadów i niezliczonych wycieczek. Jak miło by było po powrocie do domu znaleźć w skrzynce niespodziankę. Prawda?

Proponuję wam akcję - pocztówka z wakacji. Na czym ona polega? Och to bardzo proste - jeśli tylko weźmiesz udział, pod koniec lipca dostaniesz ode mnie adres, na który będziesz musiał wysłać pocztówkę. Ktoś inny dostanie Twój, więc i ty coś otrzymasz.
W ten sposób na pewno znajdziesz pozdrowienia w swojej skrzynce pocztowej.

Jeśli tylko chcesz wziąć udział i dostać pocztówkę od nieznajomego - wyślij mi proszę swoje zgłoszenie na ten adres mailowy. Na maile czekam do 21 lipca.



Kto może wziąć udział? Każdy, kto posiada adres i wie, że na pewno wyśle kartkę.

Co wysyłać? Najlepiej kartkę z miejsca, które odwiedziłeś w czasie wakacji. Nigdzie nie wyjechałeś? Nic nie szkodzi, wyślij kartkę ze swojego miejsca zamieszkania.

Do kiedy? Najlepiej by było, gdyby kartki zostały wysłane do końca sierpnia. Proszę też o wysłanie mi skanu, zdjęcia pocztówki. Pod koniec możemy podsumować akcję w formie galerii.

A jeśli ktoś chce, może umieścić banerek u siebie na blogu.

15 komentarzy:

  1. Melduje że biorę udział! ;-)

    Trochę szkoda że tak pózno to wysłała bym pocztówkę z urlopu w Chorwacji ;)
    będę musiała wymyśleć coś innego;)

    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie :) Proszę o wysłanie do mnie maila z adresem.

      Usuń
    2. ok email już leci do Ciebie ;-)

      Usuń
  2. Z każdą chwilą jest nas coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :) mail za chwilkę do Ciebie pofrunie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja już wysyłam meila i wstawiam baner na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja już się cieszę z kolejnej uczestniczki :)

      Usuń
  5. I ja z chęcią wezmę udział :) zaraz wyślę maila!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze ja się zgłaszam. Mail zaraz zostanie wysłany :-) Baner na blogu wstawiony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wyślę udział. ;)
    Mail już lecii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja pocztówka już poleciała ;)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...